English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
.

29 Mayıs 2017 Pazartesi

YUMURTALI, KAŞARLI GÖZLEME

YUMURTALI, KAŞARLI GÖZLEME

'' SAKIN OL HA , İNSANOĞLU
İNCİTME CANI, İNCİTME
HER CAN BİR KALP, HAKK'A BAĞLI
İNCİTME CANI, İNCİTME.

 SAYGI, SEVGİ, KOŞGÖRÜ

                       NEŞET ERTAŞ

Rabbim inciten , gönül kıran kullarından eylemesin.
Bu zamana kadar kimseleri incitmemek için elimden geleni yapmaya çalıştım. Belki de istemeden kırdım , incittim. Açıkcası bazılarınada sabrımın sonu tükendikden sonra hadlerini de bildirdim. Çok sevdim, değer verdim  deyip vazgeçmeyin iyilik yapmaktan kulu bilmezse ALLAH bilir. RABBİM gören gözeten.  Bazı verilen emeklere, değerlere, kendinden verilen ödünlere, göz yaşlarımıza ne kadar da üzülsek, boşaymış verdiğimiz çabalar, emekler desek de geçiyor. Sanki hiç yaşanmamışcasına devam ediyoruz hayatımıza. Boş veriyoruz, artık bizim için geçmiş değil gelecek önemli demekten başka çare kalmıyor.
Şükürler olsun Rabbimin her gününe sağlığınız ve huzurunuz varsa birde kimselere muhtaç değilseniz ne mutlu size. Eden bulur elbet ALLAH der geçerim.
Hiç kimse vazgeçilmez değildir, insanları saf  görüp, benden vazgeçmez diyerek istediği davranışı sergileyen kişiler kaybetmeye mahkumdur.
Rabbim kimseleri sonradan gören , ben her şeyin en iyisini bilirim, ben hep haklıyım diyip te sonradan, aldığı 3 kuruş maaşla kendini yüce görüp efelenen ,saygısızlaşan, hadsizleşen, şımaran kullarından eylemesin.

Şu 3 Şeyi UNUTMA eyy insanoğlu;

Önce ne idin,
Şimdi nesin,
Sonra ne olacaksın...

Merhaba arkadaşlar severek yaptığım yumurtalı, kaşarlı gözlemelerden , sizler de akşam yemeğine, sabah kahvaltısına 5 çayına , misafirlerinize rahatlıkla yapabilirsiniz.
Yumurtalı, kaşarlı gözleme nasıl yapılır ?

MALZEMELER :
Hamuru için:
Un, tuz, yoğurt suyu ( ayran da olur )

İçi için :
yumurta
kaşar(rendelenmiş)
tereyağı, tuz
isteğe bağlı pulbiberi

YAPILIŞI :
*Öncelikle hamur malzemeleriyle kıvamlı bir hamur yoğurun ve üzerine örtüp 15 dk dinlendirin.
*Hamurdan yumurtadan biraz büyük parçalar alıp yuvarlayın ve hamuru un ile tabak büyüklüğünde açın.
*Açtığınız hamurun yarısına rendelenmiş kaşar koyup üzerine hafif tuz atarak çırptığınız yumurtadan gezdirin ve 3-4 (nohut büyüklüğünde) parça tereyağı aralara koyun.
*Hamurun d,ğer tarafını üzerine kapatıp ısıttığınız teflon tava da arkalı önlü pişirin.
*Afiyet şifalar olsun.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

AÇMA

AÇMA Bir insana sadece sözleri ile koşulsuz güvenmek en büyük acizliktir. Akıllı insan söz ve davranışta tutarlılık arar. ------------...